• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Creditstar aktiva igen

undrande!

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 Februari 2022
Meddelanden
42
Mottagna reaktioner
13
Poäng
42
Jag har Monefit och ansökt Creditstar nu (ej gått tidigare som ni nämner) Ska få telefonsamtal och få se vad som händer. Uppdaterar när jag har mer info för er som undrar om samma sak. Deras kalkylverktyg som läser av kontot var prick på inkomst men snäll med utgifter så det känns bra i alla fall. Faller nog på Monefit eller så går den igenom...vi får se. Yes sista utvägen just nu för mig annars hade jag skitit i det totalt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lånhajen

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
17 Augusti 2023
Meddelanden
159
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Jag har Monefit och ansökt Creditstar nu (ej gått tidigare som ni nämner) Ska få telefonsamtal och få se vad som händer. Uppdaterar när jag har mer info för er som undrar om samma sak. Deras kalkylverktyg som läser av kontot var prick på inkomst men snäll med utgifter så det känns bra i alla fall. Faller nog på Monefit eller så går den igenom...vi får se. Yes sista utvägen just nu för mig annars hade jag skitit i det totalt.
Uppdatering?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
Deras tider verkar vara 10-14, ringde det numret ett antal gånger mellan 13-14, kom bara till automatsvar.
Det stämmer, verkar vara sommaröppettider men de har inte ändrat det på nätet. Jag ringde runt 12.20 och fick tag på dem.
Har ändrat tiderna nu i mitt inlägg, tack att du uppmärksammade det.
 

nakkis86

Viktig medlem
Poäng: 21
Blev medlem
29 Mars 2024
Meddelanden
50
Mottagna reaktioner
3
Poäng
21
Både jag o min bror har fått 30k beviljad o utbetalt. Ringde aldrig upp. Verkar vara väldigt lätta att få det beviljad
 

yogimarciniak

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
14 Januari 2022
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
De sa att de kommer att ringa för att bekräfta ansökan. Ringer de? Är det lång tid att vänta på samtalet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp